Tuesday 1 January 2013

Perempuan PLU

SELAMAT TAHUN BARU!!

Hehe...

Untuk post paling awal aku just nak cakap tentang golongan PLU perempuan.. Sebab akhir-akhir ni banyak pula budak-budak perempuan yang ada add aku kat FB.. actually, dulu-dulu lagi memang ada perempuan yang dah add aku pun.. Waktu tu aku terkejut gak sebab tiba-tiba ada perempuan yang baca my blog and add fb aku.. Then aku kata kat dia 'x sangka pula ada pembaca perempuan...' then dia pun balas, 'actually i pun PLU gak..' aku pun balas lagi 'owh.. PLU versi perempuan lah ni? Ok2.. Faham...'
Tapi sejak kebelakangan ni banyak pula perempuan yang add aku.. Ada yang mengaku PLU gak.. Tapi ada yang senyap je.. Lepas tu aku ni mula lah terdedah dengan dunia PLU 'versi perempuan'..
Firstly.. Menurut permahaman aku lah adalah sebegini...

Tomboi- perempuan yang lasak dan kasar tapi tak semestinya mereka ni PLU.. Ada yang straight ada yang tak...

Lesbian- perempuan yang merasakan diri mereka perempuan dan berkelakuan seperti perempuan tapi memiliki perasaan suka pada perempuan juga..

Pengkid- perempuan yang merasakan diri mereka lelaki dan berkelakuan seperti lelaki tapi memiliki perasaan suka pada perempuan..

Aku nak cakap tentang hal ni dengan lebih detail lagi tapi takde kesempatan sangat.. Ni pun aku update guna phone.. Tapi aku nak cakap lah yang aku ni dah mula follow blog PLU versi perempuan.. Mungkin agak lain dengan yang lelaki.. Tapi aku percaya memang banyak persamaan sebenarnya..
Paling best aku baca tajuk entri 'aku nak konek'... Hehe.. Begitu mendalam maksudnya... Tapi aku ni faham lah apa yang dia alami.. Dan aku akan cerita hal ini dengan lebih detail lagi pada post akan datang...

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. Tq coz menyedari kewujudan kami seperti kami menyedari kewujudan kamu semua..

    ReplyDelete
  2. Ruel, kita saling menyedari dan menghormati apa yang dialami masing2.

    Selamat tahun baru buat Putera dan semua. Teruskan berkarya ok.

    ReplyDelete
  3. Ruel, kita saling menyedari dan menghormati apa yang dialami masing2.

    Selamat tahun baru buat Putera dan semua. Teruskan berkarya ok.

    ReplyDelete