Sunday 20 January 2013

Kekasihku, Abang Kandungku






dalam masyarakat beragama Islam dan melayu ni memang banyak lah perkara yang menjadi sesuatu yang taboo.. aku nak ringkaskan lah.. biasanya yang taboo ni adalah seperti babi ataupun homoseksual.. dua benda ni dah memang tak dapat dinafikan lah.. tapi, kalau pendapat aku lah, ada benda yang lagi taboo berbanding dua benda tersebut.. benda apa?? for me, yang lagi taboo tu adalah SUMBANG MAHRAM..

kita tahu lah, sumbang mahram tu macam adik perempuan jatuh cinta dengan abang dia.. tak pun ayah sendiri yang syok dengan anak perempuannya..

tapi..

apa akan jadi kalau 'homoseksual' + 'sumbang mahram'??

adik lelaki bercinta dengan abang sendiri.. so, aku nak katakan ini adalah lagi taboo or super taboo lah kot..


korang cuba lah tengok video bawah ni dulu, then cuba korang fikirkan tentang hal ini..










28 comments:

  1. oh my god !
    No Regret the best plu film that i have seen !
    best giler kot cite ni , dalam banyak2 cite plu
    cite ni paling best bagi aku ,
    tak tido malam beb aq tengok cite ni !
    mendalam giler kot !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni cover photo je.. xde maksud lain pun..

      Delete
  2. makin menarik post2 di blog putera nih.... truskan yerr... :)

    ReplyDelete
  3. putra nk cerita gay yg himpunan cite2 plu tu..
    imanhakimi90@yahoo.com
    thanks...
    love u

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu dlm format buku.. kena beli lh..

      Delete
    2. banyak lagi filem korea yang best lagi dari tu. Antique bakery dengan frozen flower pun best gak .

      Delete
  4. YA ALLAH
    Berdosa la tgnk dan buat adegan dlm video ni
    Nastaghfirullahalazim

    ReplyDelete
  5. ni mmg super taboo betul...
    cuba bygkan ko dgn abg ko yg atas katil..erkk, mmg super gross..
    kita nmpk org lain pnya crita mmg sweet, kalo bygkan bnda 2 berlaku kt kita, erk...gross giler...

    rascal93

    ReplyDelete
  6. tak payahlah nak dibanggakan cerita macam ini.ingat kalau kita terlibat dlm homosex, ALLAH akan lahanatkan kita dan NABI MUHAMMAD tidak mengaku umat.TAUBATLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau cakap senang la , sebab kau bukan dalam "DUNIA" macam ni , kau tak rasa betapa seksanya hidup dalam dunia ini , orang macam kau tahu nak judge je , kitaorang hidup dalam menipu diri sendiri & keluarga , tapi adakah kau pernah tanya atau mendalami orang macam kitaorang ni , please la , kitaorang pun nak berubah , cuma masa akan menentukan segalanya

      Delete
    2. Aku pon mcm kuran. Plu mmg susah Tp dia Ckp. Mmg betul......sapa antara kita mampu nk nafikan kebenaran..... Kita hidup atas bumi Allah.....makanan dari Allah....udara Allah...kita kena ikut Hukum Allah...Allah x bg kita buat macam ni kita kena ikut kiamat dekat yg lebih dekat kiamat kecil iaitu kematian.....kita akan dihidupkan balik dan disoal apa yg kita lakukan atas muka bumi.....aku Syg...Semua org islam sebab ni yg Rasulullah ajar oleh tu aku sampaikan pesanan ni.....aku menganggap ini satu ujian utk ak utk kita semua...utk Jd yg terbaik ni emel aku dayaubah@yahoo.com spe nk borak InshaAllah ak balas..terima kasih

      Delete
  7. adui.
    sabarlah Putera,
    mngkn die mksdkn mende laen kot.
    well, x dinafikan la sbg PLU, kte perlu lbeh kuat melawan keinginan untuk melakukan dosa tu,
    semakin kite takut kepada Allah, InsyaAllah kite bleh jd lbeh kuat dengan bantuanNYA
    Barakallahhufikum

    ReplyDelete
  8. ye.......saya sokong cadangan yang diberkan hanya masa yang menentu ka
    welll wellcuma jangan takut untuk berubah sahaja k,.......macam saya,,,,,,dulu i plu.......sekarang anak dah 3......tp sikap plu tu ade sikit.....tp ku saja tak kisah..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak belajar tips mcm mana aku ni kira dah parah tp teringin gak nak ada family , kalau fikir sampai bila

      Delete
  9. hi i isman...bleh knl ngan gay btm n flexi...sms/ call me...0179588986...nk main pon ok

    ReplyDelete
  10. hai i chubby bttm. minat isap btg. so sape2 mnt chubby bttm mcm i blh mcg i k. qbg2 umo 40 d galakkn hehe0174061311

    ReplyDelete
  11. im a straight guy but when i watched this movie, sth was crossed my mind that love is powerful and make people lost their right track..

    ReplyDelete
  12. memandangkan ni cuma lakonan aq layan jer, tp klau ada betol2 tu nau'zubillah la..sedara kandung kott,,, aq pon ada abang yg hensem tapi xde pulak sampai bernafsu ngan dia, buewwk!! x leh bayang aq.

    ReplyDelete
  13. wow... you tak tapis pun semua negative komen... kesian you kena attack... huhuhu :(

    ReplyDelete
  14. Putra; xyah nak layan sume yg bagi komen negetive nie.... jnji u sdri happy...

    ReplyDelete
  15. meremang bulu roma.. putra klw dah ade rasa nak berubah baguslah..

    ReplyDelete
  16. Mcmne eh nk contact blogger blog yg hanya utk invited reader je?

    ReplyDelete
  17. teringat kes aku ngn abg aku sendiri dlu..mase tu aku baru 12 tahun n abg aku form 2

    sape2 nk chat boleh emel aku tpr_shukri@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Apa nama movie yg kat trailer youtube tu? X leh bukak

    ReplyDelete