Monday 9 April 2012

Perempuan

hari ni aku tertanya-tanya, "kenapa aku tak rapat dengan perempuan ye??"

honestly, aku tak banyak kawan perempuan.. dan aku pun tak pandai nak cari kawan perempuan.. sebab kenapa?? mungkin kerana aku malu dengan perempuan kot.. seriously aku jenis yang malu dengan perempuan.. hehe.. tak tahu kenapa boleh macam tu..

kadang-kadang aku tertanya-tanya gak macam mana lah kawan-kawan aku yang lelaki boleh bermesra dengan budak perempuan, bergurau-gurau.. tapi aku susah sekali nak buat macam tu..

aku jarang berkomunikasi dengan budak perempuan.. bukan sebab anti, tapi memang dari dulu lagi macam tu...

kalau ada saudara perempuan aku datang berkunjung ke rumah, aku kebiasaanya akan berkurung dalam bilik.. hehe.. segan lah...

pelik.. :D

0 comments:

Post a Comment