Monday 17 October 2011

the Naked Woman


this sexy lady still xleh nak goda aku


hari ini dalam perjalanan dari tempat aku study nak balik ke student house, kawan perempuan ada menceritakan satu kisah yang menarik.. hehe.. sebelum tu, aku nak cakaplah kita orang semua budak tajaan JPA, so tempat tinggal kita orang agak mewah juga kalau nak dibandingkan dengan kawan-kawan aku yang ditempatkan di INTEC or tempat-tempat lain.. kawasan tempat kita orang tinggal pun rata-rata orang yang kaya-kaya... malah, orang kata, harga sebuah rumah di tempat kita orang tinggal pun boleh tahan gak.. dengar cerita, rumah junior kita orang harga dalam satu ringgit macam tu.. tapi rumah tempat aku tinggal tidaklah harga satu juta, tapi still mahal juga lah..

setiap hari, kalau nak pergi kelas or nak balik, ada van khas yang akan bawa kita orang semua.. dalam kisah ni berlaku ketika dalam perjalanan pulang dari kelas nak balik ke student house.. kawan perempuan aku tiba-tiba bercerita yang dia ternampak perempuan berbogel sedang menjemur baju... usia dalam kira-kira 30 lebih macam tu... then, semua kawan-kawan aku teruja je nak dengar cerita pasal perempuan berbogel tu.. kawan lelaki aku orang Kelantan tanya, "perempuan tu cun tak?" dia kata cun sangat-sangat.. kalau nak beri gred, mungkin perempuan gred A- macam tu lah.. then, ada lagi pertanyaan yang agak gatal sikit dari kawan lelaki aku asal Selangor ni, "besar tak buah dada dia? jenis macam mana?" dia kata, "mungkin jenis C or D kot.." (jap.. bercakap pasal saiz buah dada perempuan ni, baru aku tahu ada jenis gred juga.. kalau saiz A tu kecil, tapi kalau D kira besarlah.. tidak begitu?)

semua kawan lelaki aku semakin teruja nak mendengar cerita pasal perempuan berbogel jemur baju ni.. malah pemandu van kita orang pun turut sama mendengar.. honestly, sebelum ni tidak pernah pun berlaku hal macam ni.. kawan perempuan aku asal Perlis pula tanya, "kau serius ke ni? aku selalu je tengok kat luar rumah.. tidak nampak pun.. kau pasti ke yang kau lihat manusia?" dia kata, "seriuslah.. aku nampak clear habis... memang jelas.."

akhirnya kita orang pun sampai ke student house.. kawan perempuan aku tu pun tunjuklah di rumah mana dia ternampak perempuan berbogel tu... dia tunjuk, rumah No. 70... hati aku berkata, "huh?" macam tidak percaya... sebab rumah tempat aku tinggal di rumah No. 71.. just berdepanan dengan rumah kita orang je... seriusly, aku pun selalu gak tengok-tengok kawasan luar rumah... malam-malam, aku selalu naik ke beranda tingkat tiga rumah bergayut-gayut dengan telefon... tidak nampak pun sebelum ni... eh! sekejap!! aku telefon kawan biasanye malam-malam... bila masa pula orang jemur baju di malam hari.. patutlah tidak nampak...

honestly, kalau aku ternampak perempuan berbogel jemur baju tu, bukannye boleh buat aku teransang pun... reaksi aku mungkin macam ni, hati akan berkata, "Ya Allah!!" then melarikan pandangan... pastilah aku malu... yang pasti aku akan trauma lah... sebelum ni, aku ternampak _____ kawan aku punya pun aku boleh trauma... hehe... btw, just imagine kalau yang ternampak orang berbogel jemur baju tu adalah lelaki yang hot.. apakah reaksi aku?? hehe.. tidakleh nak bayangkan.. tapi honestly, mungkin aku akan curi-curi tengok.. kalau perempuan berbogel pandai pula menjaga pandangan mata... 

2 comments:

  1. Salam...

    Panjang komen hang pasal entry Lps SPM.... BTW skarang nie duduk mana...

    PS: hang bergayut dgn lelaki ke perempuan... hak hak hak keji

    ReplyDelete
  2. Nasib baik la ko x nampak aku jemur baju ..klu tak mau terjojol biji mata tengok ..har har har ..
    1st comment here ..happy blogging ye bro !!

    ReplyDelete